Wij zoeken enthousiaste collega’s!

Iedereen die bij het Bezoekerscentrum betrokken is doet dat dit als vrijwilliger.

De gastvrouwen en -heren zorgen ervoor dat onze bezoekers goed worden ontvangen en alle informatie krijgen die zij wensen. Zij zijn het visitekaartje van het bezoekerscentrum.

Naast gastvrouwen en -heren zoeken we regelmatig leden voor verschillende werkgroepen: Activiteitencommissie, expositiewerkgroep, ICT/website-groep, natuurtuin-werkgroep, onderhoudswerkgroep en werkgroep PR.

Vind je het leuk om met mensen om te gaan en om je kennis over natuur en milieu te vergroten? Dan is een functie als vrijwillig(st)er binnen ons bezoekerscentrum wellicht iets voor jou.

Interesse? Kom dan eens kennismaken of neem contact met ons via ons contactformulier zodat we een afspraak kunnen maken om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn.