Dit jaar starten IVN en bezoekerscentrum De Veenweiden met een Vrijwilligerscafé. 4x per jaar op zaterdagochtend worden vrijwilligers en geïnteresseerden in vrijwilligerswerk in staat gesteld elkaar te ontmoeten, informatie te halen of te brengen.

Op zaterdag 26 februari is het 1e vrijwilligerscafé van IVN Alphen aan den Rijn (IVN) en Bezoekerscentrum De Veenweiden (BC) tussen 10.00 – 12.30 uur geopend. De koffie staat klaar voor alle vrijwilligers. Voor wie al langer meedraait, voor wie net als vrijwilliger is begonnen, maar ook geïnteresseerden in vrijwilligerswerk bij IVN of BC zijn welkom.

De presentatie ‘Aanbod Bezoekerscentrum/IVN’ wordt doorlopend getoond. Irma Brugmans en Antoon Zonneveld zijn aanwezig om vragen te beantwoorden en informatie te verstrekken over vacatures en andere IVN en/of BC-onderwerpen.

Wil je bijvoorbeeld weten:

• Hoe je op het platform ‘Leerjegroen’ – learnings voor vrijwilligerswerk kunt volgen?
  • Handige hulpmiddelen kunt vinden op ons.ivn
  • Wat er aan vacaturemogelijkheden zijn?
  • Wie doet wat binnen IVN of BC?

Of zo maar wat kletsen? Andere vrijwilligers ontmoeten? Loop dan binnen. De koffie staat klaar in het Bezoekerscentrum De Veenweiden, Burgemeester Bruins Slotsingel 15 te Alphen aan den Rijn (ingang Park Zegersloot bij de kinderboerderij).

Namens besturen,

IVN Alphen aan den Rijn en Bezoekerscentrum De Veenweiden